Preskoči na glavni sadržaj

PROIZVODI DJELUJU - VI PIŠETE-PROBAVA,CIN II..

Proizvodi djeluju - vi pišete (proljeće 2013.)

Eko čišćenje je u modi.

Poštovani,
Moram pohvaliti vaš proizvod Caliclean za kupaonicu . Kupila sam ga jer sam općenito pristalica prirodnih proizvoda, no svjesna sam da često ova prirodna sredstva ne mogu polučiti učinkovitost u čišćenju kao njihovi agresivni kemijski srodnici. Međutim, ovaj Calivitin proizvod za kupaonicu me ugodno iznenadio. Ima puno proizvoda za čišćenje kupaonice i većinu sam isprobala; osim skidanja kamenca i lijepog završnog sjaja, niti jedno sredstvo nije uspjelo ukloniti ono što najviše mrzim u kupaonici – crne mrlje plijesni po rubovima kade i pločica. I upravo tu se CaliClean za kupaonicu pokazao savršenim. Poprskala bih crne rubove, pričekala nekoliko sati te isprala. I tako nekoliko puta. I crnih mrlja više nema. Sada moja kupaonica zaista blista.

Srdačan pozdrav,
Vinka Bulić, Split

Caliclean proizvodi za 1.Kupaonicu,2.Staklo,3.Toalet,4.Kuhinju,5.Univerzal  ..Pakovanje odabranog proizvoda je 1 litra,Cijena 53 kn..
naruđbe za Hrv. i inozemstvo direktno putem : Calivita Mirta - web shop te na
E-mail:mirta.mudri@gmail.com

Riješen problem nadutosti

Zamoljena sam da podijelim svoje iskustvo s čitateljima ovih novine te sam rado pristala. Zaista imam dobro iskustvo s klorofilinom (Liquid Chlorophyll) i probavnim enzimima (Digestive Enzymes). Ove sam proizvode koristila tijekom 2 mjeseca. Klorofilin svakodnevno 1 čep pomiješan s litrom vode a probavne enzime uzimam ujutro prije doručka. Riješila sam se nadutosti, probava je regulirana i veći je izbor namirnica koje mogu slobodno jesti bez posljedičnog napuhavanja. Osjećam se lagano i poletno te sam spremno dočekala sezonu povrća i šparoga u kojima sada mogu uživati. Preostale enzime iz druge kupljene bočice dala sam sinu kako bi i on rješio svoje probavne tegobe.

Svima srdačan pozdrav,
Marić Božica, Žminj
Cijena klorofil 198 kn,za  mjesec dana terapije,                          Digestive enzimes 130 kn,100 tableta
Naruđbe za Hrv.i inozemstvo direktno putem:Calivita Mirta - web shop
te na E-mail:mirta.mudri@gmail.com

Probavni enzimi su bitni

Štovani,
Vaš sam vjerni kupac već petu godinu. Imam puno tegoba, od reumatskog artritisa, bolnih proširenih vena, tegoba s vidom, a u zadnje vrijeme osjećam i nove tegobe povezane s menopauzom. Za sve ove probleme uzela sam odgovarajuće Calivitine pripravke i zaista osjećam poboljšanje. Najčešće smo suprug i ja uzimali probavne enzime (Digestive Enzymes ), Virago,  Lutein Plus, Selen(Pro Selenium) ,matičnu mliječ (Bee Power,), češnjak (Garlic Caps), Rhodiolin, i još neke proizvode. Uz sve spomenute komplikacije nadovezala se dodatna muka – sve do nedavno nisam mogla jesti većinu voća i neke vrste povrća zbog alergijske reakcije. Koristeći Digestive Enzymes ta se reakcija znatno smanjila, tako da sada mogu jesti uglavnom sve što do sada nisam smjela, probava je olakšana, tegobe smanjene. I naravno sada je puno lakše planirati obroke.
Puno pozdrava iz Donje Bistre,
Marica i Đuro Ključarić
Cijena :
Virago 172 kn,protiv virusa
Lutein Plus :192 kn,protiv očne mrene staračke i uzrokovane dijabetesom ,60 tableta,pije se 1 dnevno
Selen 44 kn,60 tableta
Bee Power-Matična mliječ :66 kn ,50 tableta,pije se 1-2 dnevno,Mogu i DJECA
Garlic i Parsley-Bijeli luk i peršin-diuretik,protiv visokog tlaka,bez mirisa, 70 kn,100 gel kapsula
Rhodiolin :203 kn,prvi moj post je o njemu,za živce i daje energiju,ne izaziva navikavanje,pospanost,NEMA NUSPOJAVA

Naruđbe direktno :Calivita Mirta - web shop
na E-mail:mirta.mudri@gmail.com

Poštovani čitatelji,

Osobno sam se uvjerila u djelotvornost Calivitinih proizvoda te sam sretna što sam uspjela rješiti ozbiljan zdravstveni problem (zbog prirode stvari potpisujem se samo inicijalima). Prošle godine pri ginekološkom pregledu, utvrđen mi je CIN II što je kod mene izazvalo pravu paniku (žene znaju o čemu pričam). Kako mi je opisao liječnik promjene na vratu maternice je teško liječiti i postoji velika opasnost da promjene na stanicama postanu zloćudne. Odlučila sam se na jaku prirodnu potporu vitaminima i ljekovitim biljkama, ne štedeći na dozama po onoj narodnoj: ljutu travu na ljutu ranu. Tako sam uzimala Beta carotene 4 kapsule dnevno, Spirulina Chlorella Plus 3x4 kapsule dnevno, New Life 3x2 tbl dnevno, Cink(Chelated Zinc) 2x2 i Virago 2x2. Nakon tri i pol mjeseca promjena na maternici više nije bilo, a ja sada mirno spavam!
Srdačan pozdrav,
J.C.
Beta karoten 9000 I.J.,100 kapsula,67 kn,
Spirulina i klorela Plus ,100 tableta,168 kn,
New Life-novi život ,120 tableta,98 kn,
Cink -kelatni oblik100 tableta,44 kn i
Virago 90 tableta,172 kn
Naruđbe za Hrv. i inozemstvo direktno :Calivita Mirta - web shop ,
na E-mail:mirta.mudri@gmail.com
Plaćanje pouzećem za Hrvatsku ,za ostale države ću  Vam pojedinačno objasniti u E-mailu.
Želim Vam obilje zdravlja

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vaša iskustva s Calivita divnim preparatima

Prirodom protiv gljivica Pozdrav svim članovima Calivite! Ako netko ima problema s gljivicama tj.kandidijazom, možda moje iskustvo bude vodilja. Godinama se mučim s gljivičnim infekcijama. Počelo je s bijelim oblogom na jeziku, ginekološkim tegobama, a zatim su se pojavile i na noktima. Kako mi je moj liječnik rekao da gljivice treba shvatiti ozbiljno, a ja nisam htjela uzeti lijek zbog niza nuspojava, okrenula sam se prirodi. Paraprotex koristim redovito i to već 6 mjeseci. Prva 3 mjeseca sam uzimala 3 tbl dnevno, a sad uzimam 1-2 tbl dnevno. Probiobalance također redovito koristim, a uzela sam i minerale Power Mins jer znam da tijekom infekcija posebno padne razina minerala u tijelu, a oni su životno važni. Zadnja dva mjeseca uzimam vaš odličan proizvod Spirulina&Klorela koji me oduševio djelovanjem na probavu i kožu. Stolica mi je sada sasvim normalna po svim mjerilima, za razliku od prije kada je bila neredovita i rjeđa. Koža mi je postala glatka i bez crvenih mrlja po

Zašto odabrati organsku kozmetiku?

Zašto puno više pazimo što unosimo u tijelo nego što nanosimo na tijelo? Svi su upoznati s prednostima zdrave prehrane, ali što je sa zdravom njegom kose i kože? Osim toga, u naš krvotok uz tvari koje se unose hranom, dospijevaju i tvari koje se apsorbiraju putem kože. Kao i uvijek, i u kozmetici prednost dajemo brzim rješenjima, a sintetički sastojci upravo taj uvjet i ispunjavaju: djeluju brzo i agresivno; imaju samo estetsku ulogu, te obećavaju (i daju) trenutne vidljive rezultate. Međutim, ako svojoj koži osiguramo potrebne nutrijente, ona će se moći sama obnoviti. Kada bismo u kratko željeli opisati zašto je organska kozmetika bolja od obične kozmetike onda bi rekli: jednostavno zato što je bolja i zdravija. No pogledajmo detaljnije prednosti korištenja organske kozmetike. Sigurno korištenje, bez neželjenih posljedica Aktivni sastojci organskih proizvoda potječu od biljaka od kojih je većina uzgojena na organskim farmama, bez korištenja pesticida, umjetnih gnojiva

Poslovna mogućnost

Dodatna zarada - bez obveza, rizika i financijskih ulaganja! Postavši članom CaliVite, otvaraju vam se dodatne mogućnosti zarade. Naglašavamo da se radi o mogućnosti bez obveza, bez rizika i bez potrebe za bilo kakvim financijskim ulaganjem. Povećavanjem broja ljudi koji koriste naše proizvode, ostvarujete mogućnost zarade u skladu s financijskim propisima Republike Hrvatske. Isto tako mogućnost postoji da radite ovaj posao ukoliko živite u inozemstvu,sve informacije putem  dolje navedenih kontakata. Preporukom do dodatne zarade Preporuka je osnova naše promidžbe i vaša mogućnost dodatne zarade. Razmislite samo, koliko ste puta nekome preporučili određenu uslugu ili proizvod, te da li ste za to bili nagrađeni? Dijeleći pozitivna iskustva s drugima i upoznajući ih s proizvodima, automatski činimo svoje prve, ponekad i nesvjesne, promidžbene korake, koje CaliVita nagrađuje. Prilika za samozaposlenje Proizvodnja, promocija i distribucija dodataka prehrani predstavlja dinamičnu