Preskoči na glavni sadržaj

Iskusite učinke Organskog asaija!

Iskusite učinke Organskog asaija!

Asai je postao poznat u svijetu kao voće koje pomaže u regulaciji razine šećera u krvi, što je jedan od temelja uspješne dijete, jer se time lakše izbjegavaju iznenadni napadaji gladi. Istraživanje iz 2009. godine nastojalo je utvrditi učinke asaija na 10 pretilih ljudi koji su imali veliki rizik od metaboličkog sindroma. Mjerena je razina glukoze, inzulina i masnoća te krvnog tlaka. Utvrđeno je da su se razine jutarnjeg šećera, razine šećera nakon obroka te razine inzulina značajno smanjile. Uporaba asaija ujedno je doprinijela smanjenju ukupnog kolesterola i LDL kolesterola, dok su razine dobrog HDL kolesterola ostale iste. Organski asai sok je nakon godinu dana u našoj mreži stekao puno obožavatelja. Evo nekih povratnih informacija o sjajnim učincima ovog proizvoda.
[ Nestala patnja koja je trajala 53 godine ]
Moja draga prijateljica i suradnica preporučila je Organic A cai svojoj 81-godišnjoj sestri, koja je patila od bronhijalne i srčane astme od 28. godine života. Pila je lijekove i koristila pumpicu kako bi smanjila neugodne simptome. Prestala je raditi u dobi od 48 godina. Organski asai uzima od studenog 2013. Uzimala je 2x2 žlice dnevno tijekom mjesec dana, i nakon toga po 1x1 žlicu dnevno.
Fantastičan učinak proizvoda osjetila je nakon dva tjedna, kad je je mogla prestati s uzimanjem lijekova. Koristila je pumpicu još dva mjeseca, ali od siječnja ju koristi rijetko, samo kod maglovitog, kišnog vremena. Organski asai pomogao je za 90% smanjiti njene neugodne simptome gušenja koji su trajali 53 godine. Poboljšala se njena kvaliteta življenja kao i fizička snaga.
Zahvalna je na svemu, i drago joj je što je uz pomoć CaliVite došla do ovog izvrsnog proizvoda, koji preporučuje svima.
Zsoka Simovits, TPM, Mađarska
[ Energiju sam osjetila gotovo trenutno ]
Moj radni dan je često vrlo dug i stresan, traje 12-14 sati. Na kraju dana se često osjećam slabo i premoreno. Tada sam počela piti novi Organic Acai, koji je moja prijateljica već uzimala. Energiju sam osjetila gotovo trenutno, ali njegov najvažniji učinak je bila stabilizacija šećera u krvi, pa skoro ni ne primjećujem da mi je prehrana neredovita. A i stres podnosim puno lakše, i imam puno više snage. I povrh svega, apetit mi se smanjio.
Gabor Szullo, 15%, Mađarska
[ Za dijabetes, gripu i pretilost ]
S Organski asaijem sam se prvi put srela kad je došao u Poljsku, u jesen 2013. Prvi veliki plus za Asai je da ne sadrži šećer! Ja ga, kao dijabetičar preporučujem svim dijabetičatima.
Ove godine, u sezoni crijevne gripe, moja kćer nije mogla uzimati nikakve lijekove. Tijekom tri dana je pila samo vodu i Organski asai, za rehidraciju organizama. Asai je za nju bio i hrana i lijek. Oporavila se bez uzimanja bilo kakvih lijekova. Preporučujem Acai ljudima koji žele smršaviti. Mnogi su mi povratno javili da im se i stolica normalizirala. Preporučujem ga i starijim osobama kao što sam ja (70 godina) ili onima sa kroničnim bolestima za jačanje organizma.
Elżbieta Turska, 10%, Poljska
[ Zaboravila sam se prehladiti prošle zime! ]
Kada je Acai prošle godine postao dostupan u CaliVita mreži, pročitala sam puno literature o sjajnim efektima ovog proizvoda na zdravlje čovjeka. Ubrzo sam i sama postala korisnik. Uzimala sam 3 x 1 žlicu dnevno i pored uobičajenog efekta podizanja raspoloženja, osjetila sam još dvije stvari. Prvo, prestala sam toliko željeti slatke stvari, i moje dobro skrivene zalihe čokolade me više nisu privlačile. Jednostavno nisam imala potrebu kao prije. I dobro da se to dogodilo jer je razina šećera u krvi kod mene bila na granici normale. Druga stvar koju sada primjećujem – pa prošle zime uopće nisam imala nikakvu prehladu! Istina je da sam uz SambuRex pila i vitamin D u kapima (D drops).
Ta dva proizvoda bit će moj izbor i ove jeseni.
Dr. Edit Varga, TPM, Mađarska

Naruđbe za Hrvatsku i inozemstvo :Calivita web site - Organic Acai

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vaša iskustva s Calivita divnim preparatima

Prirodom protiv gljivica Pozdrav svim članovima Calivite! Ako netko ima problema s gljivicama tj.kandidijazom, možda moje iskustvo bude vodilja. Godinama se mučim s gljivičnim infekcijama. Počelo je s bijelim oblogom na jeziku, ginekološkim tegobama, a zatim su se pojavile i na noktima. Kako mi je moj liječnik rekao da gljivice treba shvatiti ozbiljno, a ja nisam htjela uzeti lijek zbog niza nuspojava, okrenula sam se prirodi. Paraprotex koristim redovito i to već 6 mjeseci. Prva 3 mjeseca sam uzimala 3 tbl dnevno, a sad uzimam 1-2 tbl dnevno. Probiobalance također redovito koristim, a uzela sam i minerale Power Mins jer znam da tijekom infekcija posebno padne razina minerala u tijelu, a oni su životno važni. Zadnja dva mjeseca uzimam vaš odličan proizvod Spirulina&Klorela koji me oduševio djelovanjem na probavu i kožu. Stolica mi je sada sasvim normalna po svim mjerilima, za razliku od prije kada je bila neredovita i rjeđa. Koža mi je postala glatka i bez crvenih mrlja po

Zašto odabrati organsku kozmetiku?

Zašto puno više pazimo što unosimo u tijelo nego što nanosimo na tijelo? Svi su upoznati s prednostima zdrave prehrane, ali što je sa zdravom njegom kose i kože? Osim toga, u naš krvotok uz tvari koje se unose hranom, dospijevaju i tvari koje se apsorbiraju putem kože. Kao i uvijek, i u kozmetici prednost dajemo brzim rješenjima, a sintetički sastojci upravo taj uvjet i ispunjavaju: djeluju brzo i agresivno; imaju samo estetsku ulogu, te obećavaju (i daju) trenutne vidljive rezultate. Međutim, ako svojoj koži osiguramo potrebne nutrijente, ona će se moći sama obnoviti. Kada bismo u kratko željeli opisati zašto je organska kozmetika bolja od obične kozmetike onda bi rekli: jednostavno zato što je bolja i zdravija. No pogledajmo detaljnije prednosti korištenja organske kozmetike. Sigurno korištenje, bez neželjenih posljedica Aktivni sastojci organskih proizvoda potječu od biljaka od kojih je većina uzgojena na organskim farmama, bez korištenja pesticida, umjetnih gnojiva

Poslovna mogućnost

Dodatna zarada - bez obveza, rizika i financijskih ulaganja! Postavši članom CaliVite, otvaraju vam se dodatne mogućnosti zarade. Naglašavamo da se radi o mogućnosti bez obveza, bez rizika i bez potrebe za bilo kakvim financijskim ulaganjem. Povećavanjem broja ljudi koji koriste naše proizvode, ostvarujete mogućnost zarade u skladu s financijskim propisima Republike Hrvatske. Isto tako mogućnost postoji da radite ovaj posao ukoliko živite u inozemstvu,sve informacije putem  dolje navedenih kontakata. Preporukom do dodatne zarade Preporuka je osnova naše promidžbe i vaša mogućnost dodatne zarade. Razmislite samo, koliko ste puta nekome preporučili određenu uslugu ili proizvod, te da li ste za to bili nagrađeni? Dijeleći pozitivna iskustva s drugima i upoznajući ih s proizvodima, automatski činimo svoje prve, ponekad i nesvjesne, promidžbene korake, koje CaliVita nagrađuje. Prilika za samozaposlenje Proizvodnja, promocija i distribucija dodataka prehrani predstavlja dinamičnu