Preskoči na glavni sadržaj

Proizvodi djeluju - vi pišete jesen 2015.


line_up.jpg
Pomoć u menopauzi
Kako ulazim u menopauzu, već godinu-dvije imam klasične znakove menopauze poput naglih navala vrućine, pojačanog znojenja, isprekidanog sna, nervoze i sl. Stoga već godinu dana redovito uzimam Menopausal s kojim sam izuzetno zadovoljna. Najviše me oduševila krema Every Moment koju koristim zadnjih šest mjeseci. Dok ju nisam počela koristiti imala sam sve znakove hormonskih promjena – od osjećaja pečenja do pojačane svrbeži. Nisu mi znatnije olakšale stanje niti vaginalete niti masti koje mi je propisivao moj ginekolog. Od kada redovito koristim Every Moment moja sluznica je potpuno normalna, ne peče me, ne svrbi i nema potrebe za vaginaletama.
Vaša članica iz Metkovića,
(podaci poznati uredništvu)
line_down.jpg
Treba pronaći pravu kombinaciju
Jako sam dugo član Calivite i probala sam jako puno proizvoda, teško bih ih bilo sve i nabrojati. Zadovoljan sam korisnik i za sve ove godine nisam doživjela da mi neki pripravak smeta ili da je netko od mojih poznanika njima nezadovoljan. Kao starija osoba s puno zdravstvenih tegoba često koristim proizvode za zglobove i kosti te za cirkulaciju. Do nedavno sam trošila Ginkgo XC, a u zadnje vrijeme koristim Vein Protex  i White Willow. S ginkom sam bila zadovoljna, no nisam uspjela riješiti problem trnjenja ruku i prstiju, no od kada sam uvela ovu kombinaciju Vein Protexa i bijele vrbe nemam više trnjenja, lakše i bezbolnije mičem prste i obavljam finije radnje, a lakše gibam i ramenom. Primjećujem i da mi se vid manje muti te bolje čitam, osjećam manji umor očiju. Ova kombinacija se pokazala odličnom.
Ana iz Čakovca
line_down.jpg
Mučnina je jednostavno nestala
Tražeći po internetu rješenje za svoje tegobe pronašla sam članke o osobnim iskustvima drugih ljudi s vaša dva proizvoda - Paraprotexom i Liquid Chlorophyllom. Naime, morala sam pronaći bilo kakvo rješenje za strašnu i neprestanu mučninu koja me pratila mjesecima. Najbolje ću ih opisati ako ih usporedim s trudničkim mučninama - one žene koje su to prošle znaju kako je to teško. Imala sam normalan tek i jela sam normalno, no mučnina je bila neizdrživa, a trebalo je raditi i moći se koncentrirati na svakodnevne zadatke. Paraprotex i Liquid Chlorophyll sam pila tijekom srpnja i kolovoza i mučnina je jednostavno nestala. Zaista nestala u potpunosti. U rujnu sam obavila provjeru na Helicobacter pilori i rezultat je bio pozitivan. Zbog toga sam trenutno na terapiji antibioticima. No, očito je da su ova dva pripravka suzbila i stavila pod kontrolu ovu bakteriju te smanjile upalu, čime su sve tegobe nestale. Čim završim s terapijom nastaviti ću koristiti klorofil kako bi se sluznica počela obnavljati te kako bih bila sigurna da će se bakterija potpuno iskorijeniti.
Srdačan pozdrav iz Krapine,
Vesna
line_down.jpg
Uz Vein protex možda prevalim i stotu
Zovem se Mirko i imam pune 94 godine. Moja snaha kaže da sam najvjerojatnije najstariji korisnik vaših proizvoda. Prošao sam u životu sve i svašta – i glad i oskudicu, rat i sve vrste nevolja, pješice sam prošao toliko kilometara i tolika prostranstva da to današnjim naraštajima zvuči kao znanstvena fantastika. Možda me je to i održalo tako dugo na životu. Ne pijem nikakve lijekove i imam normalan tlak. Naravno da slabije vidim i čujem, no možda je to i bolje s obzirom na sve ovo što se danas događa. Jedino što me zaista muči i stvarno plaši već godinama su strašni bljeskovi i udari u glavi. Ja to zovem eksplozije, jer to najbolje opisuje što se mi se događa. Pojavljuju se danju i noću, a moj doktor kaže da se tu ne može ništa. Svjestan sam svojih godina i da su žile i živčana vlakna stara i istrošena, ali ipak me ti udari strašno uplaše. Tada mi je moja snaha kupila Vein Protex i rekla da to trebam piti. Bio sam malo nepovjerljiv, jer mi stariji vjerujemo samo doktorima. Pijem treću bočicu za redom. U početku su se udari smanjivali, a sada su vrlo rijetki. Zadnja dva tjedna nisam ih uopće imao i samo se nadam da će tako i ostati. Uz Vein Protex možda prevalim i stotu.
Živi i zdravi bili,
Mirko A, Zagreb

Naruđbe putem :
tel.098 582 483
za inozemstvo:00385 98 582 483
Plaćanje pouzećem 
ili po dogovoru s kupcem,
za pravne osobe virmanom

line_down.jpg

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vaša iskustva s Calivita divnim preparatima

Prirodom protiv gljivica Pozdrav svim članovima Calivite! Ako netko ima problema s gljivicama tj.kandidijazom, možda moje iskustvo bude vodilja. Godinama se mučim s gljivičnim infekcijama. Počelo je s bijelim oblogom na jeziku, ginekološkim tegobama, a zatim su se pojavile i na noktima. Kako mi je moj liječnik rekao da gljivice treba shvatiti ozbiljno, a ja nisam htjela uzeti lijek zbog niza nuspojava, okrenula sam se prirodi. Paraprotex koristim redovito i to već 6 mjeseci. Prva 3 mjeseca sam uzimala 3 tbl dnevno, a sad uzimam 1-2 tbl dnevno. Probiobalance također redovito koristim, a uzela sam i minerale Power Mins jer znam da tijekom infekcija posebno padne razina minerala u tijelu, a oni su životno važni. Zadnja dva mjeseca uzimam vaš odličan proizvod Spirulina&Klorela koji me oduševio djelovanjem na probavu i kožu. Stolica mi je sada sasvim normalna po svim mjerilima, za razliku od prije kada je bila neredovita i rjeđa. Koža mi je postala glatka i bez crvenih mrlja po

Zašto odabrati organsku kozmetiku?

Zašto puno više pazimo što unosimo u tijelo nego što nanosimo na tijelo? Svi su upoznati s prednostima zdrave prehrane, ali što je sa zdravom njegom kose i kože? Osim toga, u naš krvotok uz tvari koje se unose hranom, dospijevaju i tvari koje se apsorbiraju putem kože. Kao i uvijek, i u kozmetici prednost dajemo brzim rješenjima, a sintetički sastojci upravo taj uvjet i ispunjavaju: djeluju brzo i agresivno; imaju samo estetsku ulogu, te obećavaju (i daju) trenutne vidljive rezultate. Međutim, ako svojoj koži osiguramo potrebne nutrijente, ona će se moći sama obnoviti. Kada bismo u kratko željeli opisati zašto je organska kozmetika bolja od obične kozmetike onda bi rekli: jednostavno zato što je bolja i zdravija. No pogledajmo detaljnije prednosti korištenja organske kozmetike. Sigurno korištenje, bez neželjenih posljedica Aktivni sastojci organskih proizvoda potječu od biljaka od kojih je većina uzgojena na organskim farmama, bez korištenja pesticida, umjetnih gnojiva

Poslovna mogućnost

Dodatna zarada - bez obveza, rizika i financijskih ulaganja! Postavši članom CaliVite, otvaraju vam se dodatne mogućnosti zarade. Naglašavamo da se radi o mogućnosti bez obveza, bez rizika i bez potrebe za bilo kakvim financijskim ulaganjem. Povećavanjem broja ljudi koji koriste naše proizvode, ostvarujete mogućnost zarade u skladu s financijskim propisima Republike Hrvatske. Isto tako mogućnost postoji da radite ovaj posao ukoliko živite u inozemstvu,sve informacije putem  dolje navedenih kontakata. Preporukom do dodatne zarade Preporuka je osnova naše promidžbe i vaša mogućnost dodatne zarade. Razmislite samo, koliko ste puta nekome preporučili određenu uslugu ili proizvod, te da li ste za to bili nagrađeni? Dijeleći pozitivna iskustva s drugima i upoznajući ih s proizvodima, automatski činimo svoje prve, ponekad i nesvjesne, promidžbene korake, koje CaliVita nagrađuje. Prilika za samozaposlenje Proizvodnja, promocija i distribucija dodataka prehrani predstavlja dinamičnu