subota, 24. siječnja 2015.

Magnezij-nova saznanja o magneziju

Magnezij

Biološki značaj magnezija
Magnezij spada u skupinu životno važnih makrominerala bez kojega ne bismo uopće mogli iskoristiti energiju pohranjenu u hrani (proizvodnja stanične energije ATP-a iz glukoze) te ga stoga tijelo treba svakodnevno u odgovarajućim količinama. Jedan je od najzastupljenijih iona u stanicama, značajan je za održavanje normalnog krvnog tlaka, normalan rad mišića i funkcije središnjeg živčanog sustava, sudjeluje u izgradnji kostiju i zuba te u metabolizmu esencijalnih masnih kiselina.
Tjelesne zalihe magnezija iznose između 21 i 28 g, od čega je polovica u kostima, a ostatak je unutar stanica tijela prisutan kao slobodni magnezij, vezan na bjelančevine /enzime ili u obliku anionskih kompleksa.
Nedostatak magnezija
Danas svjedočimo široko rasprostranjenom nedostatnom unosu magnezija kojim je pogođen veliki postotak stanovništva prije svega zbog uporabe rafinirane, osiromašene i industrijski prerađene hrane. Prema statističkim pokazateljima oko 70 % američke populacije ne unosi preporučene dnevne potrebe magnezija (RDA 320-410 mg), a čak 20% osoba unosi manje od polovice potrebnih doza. Ovi podaci slični su i za ostale razvijene zemlje zbog sličnog načina prehrane i životnog stila.
Nedostatak je posebno izražen kod dijabetesa i pretilosti, PMSa, u osoba s visokim tlakom, kod povećanog stresa i napetosti. Kronični nedostatak povećava rizik od bolesti krvožilnog sustava, zloćudnih oboljenja i osteoporoze, smanjuje osjetljivost na glukozu, uzrokuje nadražaj živaca, slabljenje koštanog tkiva itd.
3 x 100 mg je najbolja doza!
Zašto MagneZiB6 sadrži upravo 100 mg magnezija?!
Koliko će magnezija crijeva upiti ovisi o tome koliko ga tijelo treba, dakle nema opasnosti od predoziranja. No, to znači da će, ako uzimamo magnezij u velikim pojedinačnim dozama od 300 mg, tijelo iskoristiti samo manji dio, a veći dio će se ukloniti stolicom uz česte pojave proljeva.
No, ukoliko magnezij pametno rasporedimo na tri manje dnevne doze od 100 mg, tada će i iskorištenje biti veće i u skladu s dnevnim potrebama za rad srca, mišića, i ostalih organa.
Magnezijev citrat vs. drugi oblici magnezija
Magnezijev citrat je, prema istraživanjima, oblik magnezija koji se najbolje iskorištava.
Pojava proljeva češća je ako magnezij unosimo u obliku magnezijevog oksida i klorida. Magnezijev oksalat najlošiji je oblik magnezija sa stajališta bioiskoristivosti (iskorištenje 4-5%) pa se koristi kao laksativ. Citrat je s druge strane vrlo topljiv oblik te se i magnezij puno bolje upija u crijevima (25-30%). Oblik citrata prihvatljiviji je i od aminokiselinskih kelata (magnezijev aspartat) koji imaju manju stopu upijanja od citrata.
Zašto baš formula magnezij + cink + B6?
• Mg i Zn pokreću enzime
Uloga magnezija i cinka u normalnom odvijanju biokemijskih procesa u tijelu je ključna, jer on, kao i cink, sudjeluje u radu više od 300 enzimskih sustava. Bilo kakav manjak ili nedostatan unos magnezija i cinka znači i otežano funkcioniranje biokemijskih procesa i, u krajnjem slučaju pojavu funkcionalnih tegoba (rad srca, rad mišića, proizvodnja energije, imunitet...)
• Mg + vitamin B6
B6 - vitamin sreće i dobrog raspoloženja
Piridoksin, vitamin B6 uključen je u brojne životno važne procese – metabolizam aminokiselina, glukoze i masti, funkcija gena. B6 je uključen u sintezu neurotransmitera, što znači da je izravno uključen u stvaranje serotonina, dopamina, epinefrina i gama aminomaslačne kiseline (GABA) pa ga možemo od milja zvati vitaminom dobrog raspoloženja. Vitamin B6 je ključan za tvorbu hemoglobina, ali i potiče vezanje kisika za hemoglobin čime se povećava mogućnost stvaranja energije i dobre oksigenacije stanica.
Osim što piridoksin (vitamin B6) može povećati bioraspoloživost magnezija, brojni su razlozi da se magnezij uzima u kombinaciji s vitaminom B6 i cinkom.
Tako je zabilježen sinergistički učinak kod razdražljivosti i PMSa, poremećaja pažnje i koncentracije kod djece, hormonske neravnoteže kod žena i muškaraca u srednjim i starijim godinama života, kod srčanih bolesti, visokog tlaka, povišenog kolesterola, neraspoloženja, depresije i slabijeg sna, kod plućnih bolesti/astme, kod pušača.
• Formula za PMS
Uloga samog piridoksina kod tegoba PMS-a dobro je potkrijepljena istraživanjima, a utjecaj se temelji na ulozi koju B6 ima u regulaciji hormonskog sustava i prostaglandina (pro-upalne tvari). Kada se B6 uzima zajedno s magnezijem učinak je bolji, a najčešće se kao olakšanje navode smanjena bol i napetost u dojkama te smanjena pojava prištića koji se inače pojavljuju danima prije mjesečnice. Savjetuje se uporaba ove formule tjedan dana prije mjesečnice ili stalno, više mjeseci.
• Formula za srce
Piridoksin smanjuje i rizik od srčanih bolesti pa sinergistički djeluje s magnezijem. Bez dovoljno piridoksina dolazi do nakupljanja homocisteina, tvari koja oštećuje krvne žile i čini ih podložnima nakupljanju plaka, tj. aterosklerozi. B6 sprječava ovo nakupljanje i tako smanjuje rizik od srčanog udara. B6, kao i magnezij, utječe i na smanjenje krvnog tlaka i kolesterola te sprječava ljepljenje krvnih pločica i stvaranje ugrušaka.
• Formula za djecu
B6 i magnezij vrlo su često preporučivana formula za djecu: kod autizma, hiperemotivnosti, agresije, hiperaktivnosti te poremećaja pažnje i koncentracije kod djece (ADHD).
U Mousain-Bosc-ovoj studiji 40 djece s kliničkim znacima ADHD-a primala su dnevno tijekom 8 tjedana 6 mg/kg magnezija, te 0,6 mg/kg vitamina B6. Znaci ADHD-a (hiperaktivnost, hiperemotivnost/agresivnost, manjak pažnje) bodovani su od 0 - 4. U gotovo svim slučajevima režim Mg - B6 značajno je izmjenio navedene kliničke simptome bolesti. Kada je uzimanje Mg - B6 prekinuto, klinički znaci poremećaja ponovno su se pojavili unutar nekoliko tjedana.
Novija saznanja o magneziju

Uzimanjem optimalnih dnevnih doza magnezija dolazi do blagog smanjenja šećera u krvi.Predpostavlja se da dolazi do povećanja osjetljivosti na inzulin. Također, studije pokazuju da se dodatnim uzimanjem magnezija smanjuju tegobe vezane za dijabetičku neuropatiju.
Brojna istraživanja potvrđuju da uzimanjem magnezija dolazi do značajnog pada krvog tlaka, smanjenja simptoma astme, poboljšava se kvaliteta sna kod osoba koje imaju poremećaj spavanja, smanjuju se simptomi zujanja u ušima (tinitus), dolazi do povećanja gustoće kostiju, a zabilježeno je i smanjenje pojave i simptoma migrene.
Jedna studija ističe da uporaba magnezijevog citrata može povećati pH urina te poveća razinu magnezija u urinu čime se utječe na smanjenje nastajanja bubrežnih kamenaca ovisnih o kalciju. Najmanje jedna studija provedena do sada na psihijatrijskim pacijentima pokazala je da se možesmanjiti broj cigareta uslijed smanjene potrebe za pušenjem nakon 28 dana korištenja magnezija. Ako ste odlučili prestati pušiti olakšajte postizanje svog cilja uzimanjem MagneZiB6 i nonijevog soka.
Upijanje magnezija ometaju:
• Netopljiva vlakna – cjelovite žitarice, mekinje, sjemenke
• Fitati – punozrnate žitarice, mekinje, grahorice
• Oksalati – špinat, zeleno lisnato povrće, orašasti plodovi, crni čaj, kava, kakao

Cijena :MagneZi B6:
Hrvatska :81 kn
Srbija:1795 din
Druge zemlje na upit


Vitamin D
Stopa nedostatka magnezija u suvremenom svijetu usporepa je jedino sa stopom nedostatka vitamina D i možemo obje imenovati epidemijom. Metabolizam obje tvari čvrsto je povezan te uz MagneZiB6 savjetujemo redovito uzimati i vitamin D (D-drops) čime se pomaže održavanje zdrave razine magnezija u mozgu.
Cijena :Vitamin D-D-drops
Hrvatska:129 kn
Srbija:2049 din
Druge zemlje na upit

Naruđbe i upiti za Hrvatsku i inozemstvo putem:

E-mail-a:mirta.mudri@gmail.com


 Calivita web shop  omogućuje naruđbe svih naših preparata,nakon otvaranja naših potrošačkih kartica po povlaštenim cijenama.


ŽELIM VAM OBILJE ZDRAVLJA

Nema komentara:

Objavi komentar