Nasljeđe
Put od sna do multinacionalnog poslovanja
Bilo je to u Kaliforniji 1990. godine, kada se prvi puta rodila ideja o novom poslu; poslu koji će moćipodržati, pa čak i povesti ekonomske i životne promjene koje su se u to vrijeme odvijale u Europi. Misija California Fitness-a, kompanije koja je osnovana 1991. godine, bila je položiti europske temelje za životnu filozofiju koja je rođena u Sjedinjenim Državama, gdje se oslanjala na nekoliko desetljeća tradicije i iskustva.
Smatrali smo da bi ta filozofija, koja podrazumijeva da su vitamini i dodaci prehrani esencijalni za nadopunu nutrijenata koji nedostaju u našoj osnovnoj prehrani, trebala ohrabriti i podržati ambiciju i poduzetnički duh koji se počeo razvijati u regiji.
Ta je misija, međutim, otišla mnogo dalje od samo osnivanja nove kompanije: to je, u konkretnom slučaju bila ona vrsta izazova korporativne društvene odgovornosti, s kakvim se rijetko koja kompanija susreće. Ponosni smo da smo imali aktivnu ulogu u onome što se odvijalo u tom periodu i da smo mogli povesti simultane promjene u toliko područja kako bismo:
Ponosni smo što smo uveli besplatna liječnička savjetovališta, analizu žive kapi krvi darkfield mikroskopskom metodom, bio-rezonancu kao dijagnostičku metodu i mnoge druge usluge koje su pomogle da CaliVita postane jedna od najučinkovitijih MLM organizacija u regiji, što je njezinim dioničarima osiguralo najširu podršku.
Zaista, daleko smo dogurali od Europe iz 1990.-tih godina do Europe danas. Uvjereni smo da je količina informacija i iskustva koje smo sakupili posljednjih desetljeća najvrednija imovina i koristan alat u našim rukama, koji služe za uspon mnogih drugih zajednica drugdje u svijetu. To je bila vizija koja nam je omogućila da uđemo, nakon nekoliko zemalja u kojima smo u početku bili prisutni, u ukupno 37 zemalja širom svijeta. Ponosni smo što smo donijeli CaliVitine vrijednosti i prilike i u svaku europsku državu, kao i mnogim zdravstveno osvještenim centralnoameričkim poslovnim ljudima i ženama koji su, do danas, svi postali dio CaliVita nacije. Uvjereni smo da su dugačak put koji smo prešli, ogromno iskustvo koje smo sakupili, poteškoće koje smo prevladali i uspjeh koji smo testirali bili neophodni da bismo postalistabilan, ponosan i profesionalan partner kakav smo danas za cijelu CaliVita zajednicu.
Smatrali smo da bi ta filozofija, koja podrazumijeva da su vitamini i dodaci prehrani esencijalni za nadopunu nutrijenata koji nedostaju u našoj osnovnoj prehrani, trebala ohrabriti i podržati ambiciju i poduzetnički duh koji se počeo razvijati u regiji.
Ta je misija, međutim, otišla mnogo dalje od samo osnivanja nove kompanije: to je, u konkretnom slučaju bila ona vrsta izazova korporativne društvene odgovornosti, s kakvim se rijetko koja kompanija susreće. Ponosni smo da smo imali aktivnu ulogu u onome što se odvijalo u tom periodu i da smo mogli povesti simultane promjene u toliko područja kako bismo:
- osigurali informacije o ulozi i važnosti vitamina i dodataka prehrani,
- podigli razinu svijesti u pogledu značaja prevencije i zdrave prehrane,
- kreirali, predstavili i podržali poslovne prilike i
- kreirali i razvili okolinu koja sve to podržava (uključujući neophodnu zakonsku kulisu i medicinsku pozadinu, kao i dijagnostičke i edukativne sustave).
Vitaminska kultura – od farmaceutskog vitamina C do Paraprotexa
U ranim 1990-tima, osim nekih osnovnih vitamina, učinak vitamina i dodataka prehrani na naše zdravlje bio je gotovo nepoznat široj javnosti. U početku su mega multivitamini, koenzim Q10, antioksidansi,vitamini koji se uzimaju prema krvnim grupama, ulje lecitina ili tekući vitamini bili potpuno nepoznati. Do danas, ove su formule postale široko poznate i vrlo popularne. Od početna tri ili četiri proizvoda,CaliVita International je stvorila jednu od najširih paleta proizvoda koju nudi svojim članovima i potrošačima. Sve to ukazuje na bogato iskustvo i informacije koje smo sakupili i proslijedili u protekla dva desetljeća, zahvaljujući suradnji s najistaknutijim stručnjacima s američkog i europskog tržišta dodataka prehrani.Dva desetljeća beskompromisne kvalitete
Vrhunska kvaliteta oduvijek je bila značajkom naših proizvoda i djelatnosti. Ne samo da nismo odustali od naših najstrožih zahtjeva, već smo nedavno ovu predanost kvaliteti dodatno ojačali. CaliVita International nikada nije prestala u nastojanju da sačuva beskompromisno visoku kvalitetu njenih proizvoda i njihovih pristupačnih cijena. Zahvaljujući znatnom iskustvu koje smo sakupili u posljednjih 20 godina i odanoj podršci naših menadžera, CaliVita se danas može pohvaliti jednim od najstrožih procesa razvoja proizvoda i proizvodnih standarda u pogledu, kako naših zaposlenika i razvojnih stručnjaka, tako i vanjskih partnera i dobavljača.Predstavljamo zdravstveno osvješten životni stil
CaliVita International činila je svjesne napore kako bi iznimno mnoštvo informacija i vrijednog iskustva, koje su sjevernoamerikanci sakupili o vitaminima u više od šezdeset godina, podijelila sa svim europljanima. Kako bi podržala to nastojanje, CaliVita je razvila mnoštvo različitih alata. Ovdje ćemo spomenti samo nekoliko naših dostignuća – ona na koja danas gledamo kao na temelje našeg posla:- Prvo izdanje Vitaminske Biblije (nakon kojeg je uslijedila nekolicina drugih izdanja)
- Prva medicinska konferencija (nakon koje su uslijedile konvencije medicinske struke organizirane u gotovo četrdeset različitih zemalja u Europi i obje Amerike)
- Prvi treninzi proizvoda (zahvaljujući kojima danas imamo stotine tisuća vitaminskih savjetnika punih znanja i entuzijazma, situiranih u regiji)
Ponosni smo što smo uveli besplatna liječnička savjetovališta, analizu žive kapi krvi darkfield mikroskopskom metodom, bio-rezonancu kao dijagnostičku metodu i mnoge druge usluge koje su pomogle da CaliVita postane jedna od najučinkovitijih MLM organizacija u regiji, što je njezinim dioničarima osiguralo najširu podršku.
Kreiranje nadahnjujućeg poslovnog okruženja
Po osnivanju, CaliVita International postavila je cilj da će “američki san” učiniti svima dostupnim. Odlučili smo razviti poslovno okruženje u kojem svi imaju priliku započeti vlastiti posao uz CaliVitu. Od samog početka vjerovali smo da samo stabilno okruženje koje je jednostavno, transparentno, bezrizično i puno podrške može ispuniti zahtjeve. Zahvaljujući tim standardima uspjeli smo izgraditi jedan od najrazrađenijih sustava nagrađivanja, koji je također prepoznat i kao najprivlačniji te vrste.Kako su naš neprestan trud i rad počeli donositi plodove, stotine ljudi su postale CaliVitini euro-milijunaši. Njihov broj raste svake godine.Zaista, daleko smo dogurali od Europe iz 1990.-tih godina do Europe danas. Uvjereni smo da je količina informacija i iskustva koje smo sakupili posljednjih desetljeća najvrednija imovina i koristan alat u našim rukama, koji služe za uspon mnogih drugih zajednica drugdje u svijetu. To je bila vizija koja nam je omogućila da uđemo, nakon nekoliko zemalja u kojima smo u početku bili prisutni, u ukupno 37 zemalja širom svijeta. Ponosni smo što smo donijeli CaliVitine vrijednosti i prilike i u svaku europsku državu, kao i mnogim zdravstveno osvještenim centralnoameričkim poslovnim ljudima i ženama koji su, do danas, svi postali dio CaliVita nacije. Uvjereni smo da su dugačak put koji smo prešli, ogromno iskustvo koje smo sakupili, poteškoće koje smo prevladali i uspjeh koji smo testirali bili neophodni da bismo postalistabilan, ponosan i profesionalan partner kakav smo danas za cijelu CaliVita zajednicu.
“Naša vjera i predanost zdravom življenju, beskompromisna kvaliteta i uspjeh u poslu utemeljeni na suradnji i dijeljenju informacija ostaju čvrsti i nepokolebljivi kao i uvijek. To nam omogućuje da budemo otvoreni i spremni suočiti se sa izazovima nove ere...”
Gerry Hargitai, osnivač i predsjednik
Pridružite nam se putem:Calivita web site
Primjedbe
Objavi komentar